Recent Posts

Friday 20 April 2012

Esok Exam. lalalala~

Assalamualaikum :)

terasa lama dah tak update blog nie. uhuk uhuk~
berabuk bersarang dah nie..

mood nak meng'update' nie dia up sikit bila time-time nak exam nie. HAHA~

itu ja point dia yang nak bagitahu.
ESOK EXAM..!!

asal update ja pasal exam, asal ada exam ja rasa nak update blog.
macam tuh la selalunya.
dah tak boleh nak buat apa-apa dah. =.="

mission semalam adalah untuk completekan sub topic pathology.
"ya Allah, aku ada belajar ka benda nie.....gggrrr~.."
flip flip over buku, banyak yang tak bertanda, just contengan random di sisi tepi buku.
itu pun sikit, tak banyak.
tanya housemate.

saya : ehh.. page bla bla bla bla and bla kita ada belajaq ka? 
housemate : entah la.. prof cakap macam tuh saja.. dia tak explain detail pon.. 
saya : habis tuh nak baca ka tak nie? 
housemate : entah.. baca ja la kot. 
saya : T_T

fine.. baca ja lah walaupun tak faham pon buku nie explain apa benda~~
nak suruh orang terangkan, semua busy study.. pulun sehabis mungkin. yosh!
banyak benda nak cover lagi..
tuh la siapa suruh study last minute.. (blame myself)

okay tuh saja.
selamat study semua.
tengah-tengah solat dhuha tuh jangan lupa doakan saya exam esok.
dibukakan pintu rezeki, mudah jawab esok. ameen~



All the best Alexandrian. :)
Endeavor mode is on! 
lets strive!!




*p.s : bila nak ubah sikap nie wani!! astaghfirullah.
*p.s.s : patot ubah pic tuh. bukan dear fb ja, twitter, blog, allkpop, lalalalaal~

0 comments:

Post a Comment