how was our iman..? (soalan yang akak usrah selalu tnya.. mencabar btul jawapan dia)
okay.. seperti yang dah terlepas cakap dalam entry yang lepas.
post kali nie majoritinya adalah gambar-gambar yang orang amik time winter break hari tuh.
well, gambar dia tak cantik mana pun.. tak dak DiSeLaR... uhuk uhuk~
tapi kira 'mesyi' jugak lah nak tunjuk dekat family dengan kengkawan..
Perjalanan Bermula,
20.2.2012
kami bertolak dari alex ke cairo naik train.. dalam pukul 8 malam jugak la sampai stesen keretapi ramsis.. dah banyak perubahan la.. cantik!
okay.. seperti yang dah terlepas cakap dalam entry yang lepas.
post kali nie majoritinya adalah gambar-gambar yang orang amik time winter break hari tuh.
well, gambar dia tak cantik mana pun.. tak dak DiSeLaR... uhuk uhuk~
tapi kira 'mesyi' jugak lah nak tunjuk dekat family dengan kengkawan..
Perjalanan Bermula,
20.2.2012
kami bertolak dari alex ke cairo naik train.. dalam pukul 8 malam jugak la sampai stesen keretapi ramsis.. dah banyak perubahan la.. cantik!
| Ramsis Station |
memandangkan kami berlapan.. so kami demand untuk 3 orang musyrif (seorang ustaz penang, 2 orang ustaz pahang).. tuh dia~
haha.. senang sikit nak pecah 3-3-2 untuk naik teksi
lagipun nak melancong nie semua orang bawak beg besar-besar.. cuba try sat sumbat dalam tramco.. =.=" (faham point nie?)
jadi kami bermalam dekat BKAN untuk satu malam..